maandag 12 juli 2010

witte bloemen in de tuin

 
vaste Lathyrus
Wat ben ik gelukkig met al het water wat uit de hemel is gevallen, elke avond met de waterslang aan de gang hoeft een paar dagen niet,  nu houd ik meer tijd over voor het knippen van de hexabloemen.
Hieronder een galerietje witte bloemen uit de tuin :

dahlia
mini margrietjes
hortensia
roos
vaste margriet
stokroos
eikenbladhortensia
de grootste bloem in de tuin is de Annabel hortensia
Ik heb niet alle namen op voorraad in mijn hoofd,ik zal het ook niet altijd geweten hebben,maar ik plant planten in de tuin op gevoel,het sfeertje moet mij aanspreken.
Prettige dag,
Bep

7 opmerkingen:

Unknown zei

Heel mooi Bep, je witte blommen!

Liefs, Ria

Simone zei

Prachtig al je witte bloemen! En wat een schitterend boeket hierboven!

quilting Jeannet zei

Mooi Bep, wat een prachtig boeket, zo koop je ze niet in de winkel joh,en weer voel ik met je mee, even niet gieten, héérlijk ! net naar de bieb geweest, berg heerlijke boeken,en oh erg.....plak milka chocolade gekocht, beentjes op de voetenbank, Mmmmmmm

groetjes, jeannet

Anoniem zei

Your garden is so beautiful Bep, it is lovely to see while we are enjoying winter here in Australia.

Hennie zei

Prachtig Bep, je tuin ziet er erg mooi uit.
Groetjes Hennie

christine zei

mooi die witten bloemen ik ben ook gek op witte bloemen. het is zo moooi als de zon er op staat.

geniet ervan christine

Daniëlle zei

Prachtige blommen Bep!! Schitterend boeket heb je op je mooie quilt staan!! Veel plezier met het voorbereiden van je hexagonblommen! Liefs, Daniëlle