maandag 8 februari 2010

Eindelijk af en een handwerkboeken-ruildag.

Zo, mijn vergrote poppetjesquilt heb ik nu af, mag hij mee naar Rijswijk. Heb ik ook weer eens wat nieuws uit mijn eigen Atelier hangen. In de webwinkel is het patroon of pakket te bestellen.

Ben eigenlijk al klaar met de spulletjes voor de beurs en neem morgen lekker een beetje vrij. Als er nog iets is wat ik voor iemand mee kan brengen naar Rijswijk, hoor ik het graag via de mail. Het kan tot woensdagavond, daarna moeten de auto's klaar staan.

Verder is het wel een nieuwtje dat ik op de Emma Bridgewater ruildag op 6 juni ook een handwerkboekenruildag organiseer. Je mag van allerlei tweedehands boeken ruilen of verkopen. Alleen 2ehands boeken en geen nieuwe en alleen handwerkboeken, dus ook geen knutselboeken. Dus oa; borduren, quilten, stitchen, poppen, beren, haken, breien etc, maar geen kralen en kaarten maken ofzo.

Ook is er dan gelegenheid voor de deelneemster van de Stofjesclub je stofjes een keer op te halen en eventueel je werk te showen wat er van gemaakt is.
Kortom lijkt mij een heel gezellige dag, ook om mede-handwerksters en Emma-verzamelaars te ontmoeten. Ik wou dat het voorjaarszonnetje al komt wat op 6 juni zou kunnen schijnen...
prettige dag Bep

Geen opmerkingen: