vrijdag 22 januari 2010

Hun Berendag


De berendag was ouderwets gezellig en iedereen heeft genoten van het samenwerken aan de tafel bij mij in de keuken. De kachel snorde zoals gewoonlijk weer te hard, wat wil je met zulke hard werkende vrouwen! De ramen waren weer in no time beslagen. Er werd ook heerlijk van mijn linzensoep gesmuld.



Deze dag is het beertje natuurlijk niet af maar een heel eind op weg, ik denk dat ze volgende week allemaal kunnen pronken met een lieverd op de bank.
En zelfs Emma Bridgewaters berenbekertje mocht vandaag uit het Emmakastje komen en gezellig met zijn vriendje klessebessen.



Marja had dit geweldige machientje meegenomen, daar heeft ze flink mee gewerkt vandaag, zelfs Carolien heeft even een steekje gedaan op dit schitterende stukje nostalgie.

O dames, wat was het gezellig en had ook ik graag aan een beertje gewerkt! Ik heb mij toch netjes gedragen met het helpen van het vullen, mijn arm houdt zich rustig vanavond.

Nog even over de bee van woensdag; we waren met drie dames, wel wat weinig, maar het gaat groeien. Ik geloof erin, dus wie van het quilten of poppenmaken gepassioneerd is, nodig ik hierbij van harte uit om op mijn bee te komen.

Voor iedereen een prettige dag, Bep.

5 opmerkingen:

Erna zei

Oh Bep wat ziet dat er gezellig uit.Ik ben een borduurster, maar verwerk vaak jouw stofjes in mijn werkjes.
Liefs
Erna

Annelies zei

Het ziet er super gezellig uit. Wat jammer dat ik niet bij je in de buurt woon !

gerda zei

ik mocht even een boek ophalen tussendoor...bleef toen even plakken...gezellig een bakkie doen..en kreeg ook de heerlijke soep..(boffen hé)..ik heb genoten!!!wat was het gezellig....en ik heb thuis gelijk mijn handmachiene naar beneden gesjouwd...staat toch anders..;0))

Daniëlle zei

Zo zeg, daar is hard gewerkt!! Zal wel eens goed in de agenda kijken wanneer ik weer es aan kan waaien!
Mooi weekend! XXXD

Anoniem zei

Hallo Bep, het was een supergezellige dag.Ik zag er een beetje tegenop maar met jouw hulp is het heel erg meegevallen.Teun is bijna af! En mijn machientje,dat die nou ook op internet komt!! Groetjes, Marja.