donderdag 5 maart 2009

Farmgirl

Toen ik dit stitchje (Hatched and Patched, zie webwinkel) zag werd ik helemaal blij. Past helemaal bij mij, schapen, koeien, kippen allemaal gehad, maar door de zorg van de kinderen, tuin en mijn drukke hobby even een tijdje geen dieren om het huis. Maar nu we samen overblijfen en we alleen nog die heerlijke Dodde hebben en als ik de mooie verhalen van Balsemien hoor, lijkt het mij toch heel gezellig een paar mooie schaapjes erbij. In mijn hart altijd een Farmgirl dus. Ik ga met veel plezier dit stitchje maken. Prettige dag, Bep

Ik heb een vergissing gemaakt met de Hazendag... Deze is niet op donderdag 19 maart, maar op woensdag 18 maart! Willen degenen die zich op 19 maart hadden opgegeven even contact met mij opnemen? (als ik nog geen contact heb gehad met je)

4 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lieverdje Bep, jammer genoeg mogen wij geen schapen houden op het balkon, maar horen doe ik ze wel zomers, net als de koeien.

Groetjes
Ines

Annelies zei

Veel plezier met je stitchery. Hij ziet er erg leuk uit !

Cindy at her Country Home zei

Weer zo'n SCHATJE Bep, heerlijk en zo'n leuke ode aan alle boerderij diertjes! Liefs van CinX

Anoniem zei

Leuke stitchery gezellig om even te doen.