woensdag 20 augustus 2008

Foto's

Hier ben ik aan het tekenen plakken en nog niet naaien aan de nieuwe pop,maar het is al heel wat als het op papier staat,eerst mijn naaimachine ophalen bij de monteur.

Sinds mijn atelier in de verbouwing is ben ik helemaal ontheemd kom moeilijk aan nieuwe dingen maken toe,maar vandaag de draad opgepakt en de inspiratie laten werken,ook een paar foto's van de vorderingen van mijn hokje.

Het kleine raampje is uitzicht op de vijver en het lange raam uitzicht op de weg en uitzicht vanaf de weg

Fijne dag allemaal!

groetjes, Bep

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het wordt wel een luxe hokje zeg, ziet er al goed uit. En ik ben benieuwd naar je nieuwe creatie.

Groet, Jeanette

Anoniem zei

Hokje zeg je, een paleis. Wou dat mijn man ....Heerlijke plek om aan het werk te gaan als het klar is. Heel goed ook voor ons want dan komen er weer mooie patronen.

Cindy at her Country Home zei

Bééép, wat wordt dat leuk bij jou zeg! Ook net terug van vakantie en heb een leuk Bep quiltje gemaakt. Heb inmiddels ook een weblog, jawel! (ook hulp gehad van simone per email, fijn hoor) Heb je inmiddels op mijn bloglijstje toegevoegd.
Kijk maar op cindycountryhome.blogspot.com
Liefs en groetjes en tot gauw! Cindy xxx