maandag 16 juli 2018

bijna zomersluiting


nog een weekje en het is zomervakantie voor ons en we gaan heerlijk genieten van onze Eriba Touring, de hondjes kunnen thuisblijven bij de oppas dus de fietsen gaan ook mee,heerlijk genieten van het simpele leven in ons eigen landje
ons huis is nog niet verkocht, er zijn wel steeds belangstellenden en wat beweging maar nog niets is zeker en we weten ook nog niet wat er in de toekomst gaat gebeuren, ik wil wel graag doorgaan met mijn winkeltje dus jullie hoeven mij voorlopig nog niet te missen 

ik ben deze week nog 2 daagjes open
woensdag 18 juli en zaterdag 21 juli 
op deze dagen zijn de fateights 1.50 en de fatquarters 3 euro en natuurlijk is er ook een kopje koffie/thee met lekkers
op woensdag 15 augustus ben ik we geopend
een hele mooie zomertijd
Bep




1 opmerking:

Sandra68 zei

De zinken teil die ik bij je heb gekocht staat toch zo mooi te zijn, propvol met zomerbloeiers! Helemaal leuk.
Fijne vakantie voor jullie in jullie nieuwe minihuisje op wieltjes!

Groetjes, Sandra