zaterdag 16 december 2017

de kerstbee van 10 tot 10

 Juultje bofte maar met al die meisjes in mijn keuken,ze kreeg alle aandacht en ze mocht zelfs het mutsje van het te maken sneeuwpopje op haar lieflijk hoofdje
en de dag begon al met een kast vol met kerstkadootjes, wat een schandalige overvloed, maar wat een genieten van het uitpakken
hier een fotootje van het te maken project, ik mocht deze dag organiseren en iedereen aan het werk zetten, koste erg veel moeite om iets te verzinnen voor deze doorgewinterde quiltsters, 
gelukkig viel het in goede aarde
in de middag mochten we bij een mijn favoriete quiltsters Esther kijken naar haar prachtige quilts,
dat was echt smullen voor mijn beetjes
deze was toch echt de favoriet van iedereen midnight at the oases

van Jen Kingwel Designs

ik voel mij helemaal thuis bij die quilt
het was een heerlijke dag en nu ben ik schor en heb echt heimwee naar  mijn meisjes,
even weer eens mijn wolletjes voelen, breien gaat niet vanwege mijn schouder en dus aan het haken geslagen om lekker weg te swijmelen, ik ken geen moeilijke steken dus de kleurtjes moeten het doen in deze sjaal
een mooie dag,
Bep






2 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een heerlijke dag weer Bep! Het was vast weer knus en gezellig in je keuken!

Nanske zei

Wat klinkt het weer allemaal gezellig, leuk project is het. De quilt is inderdaad super! Kan me inbeelden dat je hier weer zin in krijgt...Fijne zondag en heel veel groetjes...veel haakplezier!!!!!!!!!!!