maandag 21 augustus 2017

half augustus

daar waren we weer, we hebben een mooie tijd gehad in Zweden, de mooie landschappen, de zee, de meren, elkaar, al die bossen medevacantiegangers, het kamperen viel wat tegen , het weer was ons niet gunstig deze weken, wel leuke hotelletjes van binnen gezien , het is allemaal te veel om op te schrijven en ik heb ook weinig foto's gemaakt , gewoon alles beleefd en verliefd geworden op zuid Zweden met zijn midsummermurder dorpjes en de Wallender tour
en nu ligt glitter voor de helft klaar op tafel en ben ik al weer druk met tekenen van de blokjes voor de andere helft en hebben we alweer vele fietstochtjes gemaakt, zoveel braampjes aan de kant van de weg, hier een sausje van Achterhoekse bramen,heerlijk met een dotje kwark

wie kent het liedje van Herman niet : van die braampjes plukken en samen schuilen onder een jas,
wat kun ik  toch een heimwee hebben als ik muziek van vroeger hoort

te hooi en te gras ( luister )

een mooie dag,
Bep



4 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Zuid Zweden is zo mooi! Ik ben er verliefd op, ondanks dat we er maar één keer zijn geweest. Maar we zullen er nog wel een keer heen gaan verwacht ik.
Fietsen in eigen land is ook heerlijk. Morgen met vrienden in omgeving Dordrecht fietsen en woensdag in omgeving Culemborg en Houten.
Fijne dag!

Phyllis zei

Wat een mooie quilttop wordt dat! Mooie kleuren!

wilma oud zei

Leuk dat je Zuid Zweden vergelijkt met Midsummer dorpjes, Ik ben nog nooit in Zweden geweest, ben verliefd op Engeland, maar dit zet me toch aan het denken..... Groetjes Wilma

Merian zei

Je glitter blokjes worden mooi!

groetjes Merian