vrijdag 14 april 2017

winkel in Hall morgen open

de winkel in Hall is morgen geopend van 11.00 tot 15.00
tradioneel is de winkel bij mij op tweede Paasdag geopend met groots spektakel maar mijn familie is wat uitgebreid en willen graag met mij de  feestdagen vieren en dat is ook zo fijn om te doen dus nu maar even niet, waarschijnlijk wel op tweede Pinksterdag een open zondag, dat valt zo mooi samen met de Pinkstermarkt in Brummen die zo de moeite waard is om te bezoeken en zo leuk te combineren met een bezoek aan mijn winkel.
nieuwe aanbieding v/d week is een stofpakketje van de quiltstof serie van Elm Cottage
www.atelierbep.nl

en dan wandel ik zo met de hondjes door het weiland voor ons huis en het ziet helemaal lila van die pinkstersengeltjes en zo is die kleine meid van ons ook een engeltje geworden, genieten hoor zegt iedereen, nou met het kleine meisje in de buurt gaat dat vanzelf,
Bep

Geen opmerkingen: