donderdag 16 februari 2017

zaterdag 18 februari weer geopend

na een lange rustperiode wat heerlijk was en ik mij weer even even helemaal vrij voelde en alle tijd had om van alles te ondernemen,wat er natuurlijk niet echt van kwam, nog veel te veel tijd te kort,
maar goed zaterdag 18 februari ben ik dan weer geopend
van 11.00 tot 15.00
daarna weer om de zaterdag en 
weer op de dinsdag en woensdagmiddag 
van 13.00 tot 15.30 te beginnen met dinsdag 21 februari,
gaan we heerlijk de lente en zomerperiode in, ik kan niet wachten tot alles weer groeit en bloeit in onze tuin en we ook weer heerlijke fietstochten kunnen maken.
er komt nog wel even een onderbreking omdat ik ook aanwezig ben 
op de
Quiltdagen in Rijswijk van 7/tm 9 april
waar ook de Engelse Kim aanwezig zal zijn met haar
Worn & Washed Fabrics
 (ben ik echt een fan van)
maar over deze onderbreking daar horen jullie dan wel weer van
misschien weer tot ziens in Hall,
een mooie dag,
Bep

2 opmerkingen:

Unknown zei

Heerlijk toch om tijd te kort te hebben, er zijn ook mensen die zich euh.....vervelen ;)
Heel veel plezier weer in je winkeltje, zat je toch maar een beetje dichterbij!
Liefs, Sonja

Coby Breitner zei

Heerlijk gezellig Bep die blogjes.
Groetjes Coby uit Den Haag.