maandag 23 januari 2017

vandaag

ga ik mij bezighouden met de voorbereidingen van de Handwerkbeurs in Zwolle,
maar ondertussen ben ik aan het nagenieten van een heerlijke Singertjeszondag.
het was weer een Toppertje, we beginnen zo langzamerhand goed aan elkaar te wennen,
alles gaat op zijn Bep's en dat wil ik ook graag zo laten, 
gelukkig heeft niet iedereen zich aan het bestaande patroon van het werkje gehouden,iedereen moet vooral doen waar hij op dat moment zin aan heeft.
hieronder is een foto van Carla haar projectje waar ze de hele avond aan door gewerkt heeft en ik hoop het Poppenquiltje binnenkort in zijn volle glorie af te zien,
aan alle deelneemsters wil ik een bedankje sturen en wensen dat we elkaar de volgende keer weer zien en dat het net zo fijn zal zijn als gisteren!
wat een schattekes

en die truffel wist van geen wijken, hij heeft menig hart ingepalmd met zijn charmes
een mooie dag,
Bep

4 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Heerlijk toch zo'n dag, waar je zelf ook van heb kunnen genieten. Leuk die schattekes (popjes)! Fijne dag!

Truus zei

Je bent ook gek als je al die bewonderde dames gaat negeren en wat is er heerlijker dan door hen geaaid en geknuffeld te worden? En dan de verleiding van al die lapjes. Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Coby Breitner zei

Wat een leukerdjes zeg en mooie stofjes.
gr. Coby

NADINE zei

Hallo, Bep :)
Och, die poppentjes zijn ZOOO SCHATTIG ! Ik ben "v'liefd"!
Bestaat er misschien een patroon voor die bjoeties ??
Hartelijk bedankt voor jouw antwoord, Bep.

Nadine (Belgiƫ)