maandag 28 november 2016

weer op orde

de winkel in Hall is weer op orde ,de beurs is weer achter de rug,het was een gezellige beurs en ik heb weer velen van jullie mogen ontmoeten, 
Hieronder een foto van een stempelsetje van Jeanneke en ik kan nu vertellen dat ook ik de stempels van haar mag verkopen, ik ben zo'n fan van haar dus je kunt begrijpen dat ik er blij mee ben.
Het aanbod is nog wat beperkt, maar word wel uitgebreider, ik hoop ook in deze week de artikelen binnen te krijgen die je nodig hebt om te stempelen zoals de acrylblokken,het stempelkussen en de potjes inkt,
snap je er helemaal niets van dat geeft niet bij elke stempel zit een beschrijving hoe je er mee om gaat en tijdens mijn openingstijden in de winkel kun je altijd uitleg krijgen.
Nu ga dus aan de kleine Jane beginnen en houd de kleurtjes uiterst sober, dat ga ik proberen heel veel grijs wil ik,

zo het wintertuinwerk zit er weer op,de vijver is op tijd uitgebaggerd net voordat vannacht het ijs is gekomen,wie weet zet het door en kan straks Jorrit en Ella erop schaatsen.
De winkel in Hall is morgen en woensdag gewoon geopend maar volgende week op deze dagen even niet, op 
zaterdag 10 december ook geopend en kun je ook de gezellige Kerstmarkt in en rond de 
12de eeuwse kerk in Hall bezoeken,
voor nu
een mooie dag,
Bep

4 opmerkingen:

Evelyne zei

Leuk je ontmoet te hebben op de beurs Bep, ik weet nu dat je niet zo heel ver weg woont, in ieder geval minder ver dan ik dacht.
Ik vind de quiltjes van Jeanneke ook zo leuk. Ben benieuwd naar je little Jane.

Groetjes,
Evelyne

quiltsathome zei

Dag Bep,
ik had vrijdag op de beurs niet zo veel tijd maar vond jouw kraam weer prachtig. Ik vind dat jij geweldig kleuren weet te combineren. Ik hoop je gauw weer ergens te zien !

Merian zei

Mooi tussenstofje Bep... leuk je weer te zien en gebabbeld te hebben,
Groetjes Merian

Bizzy Martine zei

Het was fijn je weer eens te zien!!!
Grtjs, Martine