maandag 26 september 2016

van een jaren dertig Jellyrol

maak je best een aardige quilt
eerst de 42 banen van 6/115 cm op kleur leggen
daarna kun je 10 stapeltjes van 4 stroken neerleggen
dan de stroken in de lengte aan elkaar stikken
de stroken strijken en de breedte meten,ik kwam op 20,5 cm, dus kon ik vierkante blokken maken van 20,5/20,5 cm
nu het lastigste, de blokken tegengesteld op kleur neerleggen
na goedkeuring de blokken aan elkaar stikken
en ik had na 5 uurtjes deze gezellige quilttop van 115/155 cm op de tuintafel liggen
de top is op bestelling te koop , deze houd ik zelf maar wil je dat ik er eentje voor je maak dan kost deze 70 euro en wil je er een bij passende eindbies bij dan komt er nog 5 euro bij

webwinkel

een mooie dag verder,
Bep 






4 opmerkingen:

marianne zei

Ziet er goed uit !!!

Truus zei

Leuk Bep en met nog een lekker zomerse uitstraling.
Zonnige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Summer zei

So very pretty ♥

summerdaisycottage.blogspot.com

Kleine Vingers zei

Wat een leuke vrolijke quilt. Groeten Aurora