dinsdag 5 april 2016

Singertjesdag en de zomeragenda

deze zomer blijft het een klein beetje rustig in de heimeriete
 maar wel zal ik een paar zondagen geopend zijn, deze kun je vinden in mijn webwinkel,
de tweede Pinksterdag 
ben ik ook geopend en deze kun je zo mooi combineren met de Pinkstermarkt in ons dorp Brummen, deze is erg groot en zeker de moeite waard
en de

Bep's Singertjesdag 

zal deze zomer op zondag 10 juli zijn en ik hoop zo dat het een heerlijk weertje word dat we buiten kunnen zijn, vorig jaar kon het voor een groot gedeelte en dat was een groot succes,
je kunt je in de 
aanmelden en er even over lezen,
een mooie dag,
Bep


1 opmerking:

Annie Derks-Scholten zei

Dat is nou echt balen Bep, hebben al toegezegd om op onze kleinkinderen te passen. Dat zijn er in dit geval 3 tegelijk dus alle hens aan dek. Wel heel fijn om te doen! Volgende keer beter voor mij! Groetjes Annie