donderdag 3 december 2015

bij stof een gratis patroontje en hoera,straks weer een kleindochter erbij

jurkjes maken:
zou het komen omdat we in april er weer een kleindochter bij krijgen ( helemaal leuk ) 
of gewoon omdat het mij makkelijk afgaat ? 
Beertjes rode ruitjesjurk heb ik afgelopen zondag verkocht aan Gonnie van Steekjes en Kruisjes
dus er moest weer een nieuw ruitje gezocht worden want Beertje houd van ruitjes, 't was zo weer gefikst en nu is zit ze er weer gezellig bij
en van Gonnie kreeg ik dit schattige vogelhuisje en dat past wel bij Beertje, ze kijkt graag naar de vogeltjes boom voor ons raam
als je ook graag het jurkje wilt maken dan heb ik bij 3 maal 15 cm. stof uit de 
een kopietje van het jurkje er gratis bij, niet een uitgebreid tekstverhaal maar in iedere geval de maten en als je een beetje een kleding naaister bent kom je daar wel uit, mij is het ook ooit zo maar gelukt,
een mooie dag,
 Bep


1 opmerking:

Wilma Kuin zei

Wat een schattige jurkjes!!

Wat heerlijk die kleinkindjes. Bij ons eind december. Het mannetje zit alleen met de billetjes naar beneden...