maandag 5 oktober 2015

handwerkbeurs

is van 8 t/m 10 oktober van 10.00 tot 17.00 in de 
oergezellige hal van de Broodfabiek in Rijswijk
Op zaterdag 10 oktober is daar ook de poppenhuisbeurs en die wil ik zeker bezoeken ik heb echt een warm hart voor al het kleine vooral die Bisque popjes , misschien ga ik ze zien zaterdag,

Ik ben dus aanwezig op de handwerkbeurs 
dus ik kan even de orders uit de webwinkel verzenden en ik heb de volgende pagina's 
even verborgen
 : stofpakketjes,quiltstofpakketjes en uitverkoop geloof ik anders kom ik na de beurs in de problemen met de tijd voor alles hebben,
na de beurs even weer op adem komen.
nu aan het inpakken ,stofjes vouwen persoonlijke koffer inpakken en nog even genieten van het mooie weer en onze Teckels en Poezen,
Wil je dat ik iets meebreng voor je dan mij even mailen voor woensdag,
een mooie dag,
Bep



5 opmerkingen:

Unknown zei

Heel veel succes en vooral plezier op de beurs, lieve groet, Sonja

juffrouw truus zei

Ik sla de handwerkbeurs ditmaal over, want ik ga met mijn moeder naar de Kreadoe. Sta je daar ook?

Lida zei

Hoop je vrijdag te zien! Groetjes
Lida

Yvonne zei

Deze keer geen handwerkbeurs voor mij maar wens je heel veel plezier in Rijswijk!

Lida zei

Je stand zag er weer geweldig uit! Groetjes
Lida