maandag 15 december 2014

nieuwe stofjes in de winkel

WINTERRUST hier in Hall
de winkel hier in Hall is gesloten van 
woensdag 17 december t/m vrijdag 17 januari
( je kunt altijd even bellen voor een afspraak als je toch langs wilt komen 0313-654556)
De webwinkel blijft gewoon geopend en er word gewoon verstuurd
Morgen komen deze 5 stofjes binnen en ik heb ze alweer in de webwinkel gezet, wat een droppies en het doet mij al denken aan het voorjaar.
Ik weet het het moet nog kerst worden, maar ik heb al zoveel kerst gehad dat het wat minder leuk word. De Fair op Rhederoord was heel gezellig maar was toch niet helemaal mijn publiek en ik laat mij door niemand meer overhalen tot iets wat ik eigenlijk niet wil. 
Toch wel leuke aardige mensen ontmoet en dat is ook wat waard,
een mooie dag nog,
Bep



Geen opmerkingen: