maandag 14 juli 2014

zomer pauze 2014

Het is nu helemaal tijd voor een pauze, dit jaar best hard gewerkt, 2 heerlijke kleinkinderen gekregen, gequilt, leuke bee's en open dagen gehad,  kwaaltjes gekregen en aan gewend geraakt, het plezier in het tuinieren weer wat terug gevonden,
gewicht verloren en weer gewicht aangekomen, heel veel fijne klanten mogen ontmoeten, mij heel gelukig gevoeld en dan weer eens wat minder happy, 
Het was een goed jaar voor mij ! 
En dan nu de zomerpauze met als laatste vakantiedag de singertjesontmoeting op 17 augustus.
Toch nog even een fotootje van de kruiwagen van mijn lieve vader die groenteteler in de Vrouwenakker wa sen deze altijd gebruikte. Hij is 89 jaar geworden en tot op het laatst getuinierd. Die kruiwagen die nu samen met wat franse stoeltjes een steuntje vormen voor de te komen pompoenen.
Die zullen na onze  kampeertrektocht van 3 weken door Zweden er wel over heen liggen.
Er komt een heel fijn gezin  in ons huis die er  heerlijk van  gaan genieten. Anna, Alexander en Jorrit heel veel plezier op het Heimerhofje.
Verder voor iedereen nog een mooie zomer gewenst.
Ik zal proberen om jullie via facebook te berichten maar mischien ben ik daar  zo helemaal lekker eruit dat ik heel facebook en Nederland eventjes vergeet. We zullen zien.
Bep

11 opmerkingen:

Unknown zei

'n Hele fijne vakantie, rust lekker uit en kom dan weer helemaal vol inspiratie en verhalen terug.
Lotte

Sis Voorn zei

Veel plezier, lieve Bep !

Anoniem zei

Fijne vakantie Bep, genieten jullie er maar lekker van. Jose

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Lekker genieten Bep!!!! Heel veel plezier, mooie dingen zien en beleven en kom weer veilig thuis.
Liefs
Wietske

Phyllis zei

Fijne vakantie, geniet ervan!

Anoniem zei

Geniet maar lekker van jullie vakantie
Hoop dat jullie het erg naar de zin zullen hebben daar in Zweden
Gr carolien

Kleine Vingers zei

Hele fijne vakantie!
Groetjes Aurora

quiltingmieke zei

piep ik wens jullie een weldoende vakantie toe meid, knuf

Ina Hummel zei

Bep, ik wens jullie een hele fijne vakantie en geniet ervan daar in het mooie Zweden, Groetjes Ina XXX

Willy zei

Veel plezier in Zweden!

Anoniem zei

Lieve Bep, natuurlijk volg ik je en lees alles van en over je en ik wens je een hele fijne vakantie. Het is wat je zelf al zegt een druk jaar voor jou geweest en ik bewonder je energie en vrolijkheid, je smaak en wat je er iedere keer weer van maakt. Rust nu maar even uit, op een andere manier, want ook nu zul je niet achterover hangen. Fijne vakantie. Groetjes Wilma