vrijdag 10 januari 2014

een relaxte workshop

In april kun je bij mij in de keuken dit gezellige voorjaarshaasje met vestje maken. En dit kan in 2 donderdagen van 10.30 tot 15.30. Dan heb je alle tijd om rustig te werken met elkaar ,op je gemakkie te genieten van een Bep'soepje. En wie weet ga ik mijn kookkunsten eens weer uitproberen op een zoet taartje of zo.
Op de  link kun je de informatie vinden en je aanmelden.
Wil je deze workshop met je eigen groepje ( vanaf 6 personen ) dan kun je mij daar even over mailen of bellen ,dan kunnen we overleggen wanneer je dat zou willen doen.
Ennevoor deze dag een tip   : gisteren was het de dag dat Mien Ruys is overleden, dat was de moeder van de Nederlandse tuinarchitectuur. De tuinen hebben de status van Rijksmonument en het complex bevat 25 tuinen. Ik ben er nog nooit geweest en staat dit jaar bij mij op de agenda.
www.mienruys.nl
Ook is er gisteren toevallig een geweldig
tuinstitchboekje 
binnen gekomen.
Dus dat is echt iets voor quilt/tuinfans.
een prettige vrijdag,
Bep


1 opmerking:

Berna zei

Leuke workshop maar helaas, de donderdag is voor mij een lastige dag om vrij te nemen.
Mien Ruys is zeker de moeite waard al is het ruim twintig jaar geleden dat ik er was.
Zie je morgen met Juud.