zondag 24 november 2013

ach ja die inspiratie

 even een paar daagjes ruimte voor jezelf nemen en je komt meteen weer tot inspiratie. "kwas het even kwijt en dacht dat het niet meer aanwezig was. Mijn tijd word best wel veel opgeslokt door van alles , maar bij wie nou  niet.
Ook is pinterest een heerlijke hobby van mij en daar zag ik een foto van een sneeuwpopje met muts. In de
KerstSimply Vintage 9     ( en nog veel meer moois )
staat ook een foto van een sneeuwpophoofd en ik heb tussen mijn patroontjes popjes met mutsen en een grote stapel antiek frans linnen. Het heerlijke oude linnen  heb ik gescoord in de zomer op mijn brocantesafarie in de Morvan. Beetje koffie en thee erover voor nog meer old look.
Dus snel gemaakt deze schat,  die ik heb gemaakt heerlijk voor min eigen kerstboom en niet voor een patroontje.
En dan dit  ( de stitch is gemaakt door Anita ) ook gemaakt om in de keuken te hangen in de zakjes onderaan kan ik nog van alles stoppen.
Heerlijk opgeruimd al die brillen en potloden.
Het patroon van de tekst kun je hier op deze site vinden.
we mogen het dan wel niet  helemaal bij elkaar hebben maar samen hebben we het allemaal
over opruimen gesproken, al het blad is nu uit de tuin geveegd en geblazen en toen vond ik dit vertelseltje uit Vroege Vogels:
 
Mijn bladblazende overbuurman gaat weer tekeer. Ronkend en gierend jaagt hij "t goudgele verval in zijn voortuin de stuipen op het lijf. Drijft hij de bruine ontbinding bijeen tot een bedje van bullshit. Stuwt hij de dood uit het zicht.
Onderwerpt hij de gang der natuur aan zijn eigen vierkante gevoel voor orde en vlekkeloosheid.
Nathalie Baartman
 
een prettige zondag,
Bep
 
 
 



2 opmerkingen:

Truus zei

Wat een vrolijke sneeuwpopkop heb je gemaakt en zo leuk de lap met tekst.
Het voege-vogel gedichtje geeft het precies weer.Hier nog wel wat blad aan de bomen-nog even vegen.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Unknown zei

Dat heb je inderdaad snel voor mekaar gekregen, gisteren!Erg leuk geworden.
groetjes,
Marianne