zondag 13 oktober 2013

beurs in Veldhoven

Aanstaande woensdag ga ik mijn stand ( nummer 50 ) in Veldhoven opbouwen en heb 4 meter om in te richten. Zo klein ben ik niet gewend dus ik heb het moeilijk met uitkiezen wat ik mee zal brengen. Wil je graag dat ik iets voor je meebreng dan kun je mij mailen en het word meegebracht.
Ik heb teveel leuke dingen die ik meebreng dus maar geen foto's hiervan, wel wil vertellen dat de bakken met de Bep's fat 8 lapjes ( 25 / 55 cm )  tot de nok toe zijn gevuld en de voorraad ook enorm is. Ook de pakketjes van poppen ,peertjes, appeltjes, pompoenen, miniquiltjes, quiltstofjes en heel veel stofzakjeskransenpakketjes komen ook mee.
 Voor ieders wat wils en misschien zie ik je wel daar.
De stofjesclublapjes worden morgen verstuurd.
Verder waaien hier de noten en de tamme kastanjes om je oren
en is het heel gezellig zo binnen, want dat zit ik veel, ik zal je mijn kwaaltjes van deze laatste weken maar niet vertellen maar dat het talrijk is geweest dat heb ik geweten. Nog even een bilspier laten rusten en warmte geven en ik kan weer normaal lopen.
En dan nog iets:
Mijn huis is net een museum en word te vol..
Als je een garen / stoffen / bandjes / quiltwinkeltje hebt is misschien dit antiekerige winkeltje iets voor je. Het komt oorspronkelijk uit Belgie.
Heb je echt belangstelling kun je mij mailen.
 Contact
Nog even vertellen aan de Singermeisjes dat de
Singertjesdag
op een zondag eind januari word gehouden en ik ga half december de datum bekendmaken . Tot die tijd kun je jezelf nog niet opgeven. De deelneemsters die er de vorige keer bij waren krijgen voorrang om deel te nemen. Het loont zeker om je op de reservelijst te zetten wanneer je nog nooit hebt meegedaan.
Nog een hele gezellige zondag,
Bep
 
 


2 opmerkingen:

Francis Gortmaker zei

Ik kom zaterdag je kraampje in Veldhoven bekijken! Veel succes met opzetten!
Groetjes, Francis.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou, stand 50, dat onthoud ik wel. Ik kom zeker even bijkletsen op donderdag!!
groetjes
Wietske