vrijdag 20 september 2013

aanbieding van deze week

Wel zelf een kerstideetje erbij bedenken.
Je zou er natuurlijk van die heerlijke sterretjes kunnen maken.
 
Enne het vestje voor het volgende kleinkind is nog in de maak, best wel weer druk met van alles, dus weinig tijd voor het fijnere werk.
en die hartenknoopjes waren een cadeautje van Loeki
Enne Gisteren was natuurlijk een hele fijne berendag hier. Ik was er na het vorige weekend nog niet aan toe om deze dag te hebben ,maar na 5 minuten zat ik er helemaal in met die gezellige meisjes, en had ik het niet willen missen.
Ik ben ook geen veertig meer.
En dan al dat fruit in de tuin, daar is geen doorkomen aan hier.  En toen ineens deze spreuk:
 
een rijpe Peer heeft dat gebreck
zij valt zeer inden dreck.
 
en dan nog een spreukje:
 
Valt de zomer tegen,
dan volgend jaar geen beukenootjesregen.
 
een prettige vrijdag,
Bep
 
 
 
 
 



1 opmerking:

Anoniem zei

Dit gezellige meisje heeft het zeer gezellig gehad en zo genoten van de soep! Ik kwam er gisteren achter dat er in mijn naaibox een hele lange naald zit en die is volgens mij niet van mij. Mis jij misschien je naald om de berenogen te bevestigen. Bel je nog wel even en wens jullie een fijne zondag. Liefs Ina,Emmen