maandag 18 februari 2013

voeten omhoog en simply vintage nummer 6


als ik nou maar van pinterest kan afblijven
Alle dank en groetjes aan alle meisjes die aan mijn kraampje zijn geweest. Zonder jullie was het niet mogelijk allemaal.
Wat was het gezellig en wat een bekende en onbekende gezichten heb ik gezien.
En wat mis ik nu de gezelligheid nu al. Maar over 7 weekjes de beurs in Rijswijk weer dus jullie en ik hoeven niet lang te wachten.
Vandaag maar even rust nemen en mijn housekeeping weer op orde brengen.
Mijn kindertjes weer even contacten want die hebben dit weekend ook allemaal weer van alles beleefd.

HIER kun je de Simply vintage 6 weer bestellen
een prettige maandag,
Bep


3 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Ik was al gesloopt van het bezoek, kan mij dus heel goed voorstellen dat jij een poos met je voeten omhoog gaat.
Ik zit hier te genieten van het boek wat ik bij jou gekocht heb, wat een mooie patronen staan daar in.

Groetjes
Ines

Lida zei

Fijn dat het een goed geslaagde beurs is geweest en ik zie je dan dus over zeven weken! Groetjes
Lida

Gert zei

Geniet lekker van wat rust na de drukke beurs, over een paar weekjes weer in Rijswijk. Het was gezellig om je weer gezien en gesproken te hebben.