dinsdag 8 januari 2013

lezing antieke merklappen


Even maar weer een nieuwtje:
Op zaterdag 16 maart kun je bij mij in de keuken een lezing bijwonen over

Antieke Merklappen

( merklappen zijn kleine oefenlappen die door
 kleine meisjes van ca. 8- 12 jaar zijn gemaakt )
En deze lezing word weer gegeven door onze boeiende vertelster

 An Moonen

 

 Ook brengt zij de antieke merklappen en gemerkt linnengoed mee.

Ik vind het helemaal top dat ze het wilt doen ik en ik wou dat het al zover was.
In mijn webwinkel kun je je aanmelden. Ter plekke kun je de betaling doen.
De prijs van de lezing is 16,50 incl. koffie,thee,fris en taart. Aanvang 12 uur.
De plekken zijn beperkt dus als je wilt komen dan wel jezelf snel opgeven want vol is vol !!

groetjes ,
Bep

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hiya Bep,

Net als ik, helemaal weg van Frost. Heb het allang opgegeven om er nog zo laat naar te kijken, krijg m'n slaap niet en overdag ben je dan niks waard.
Daarom dan maar alleen op de woensdag avond, daar wordt het dan wel vroeger uitgezonden. Het poppetje van het pakketje is mooi.
Oja en tijdens het kijken een gemakkelijk werkje er bij in de handen...

Groetjes van Jantje

Annelies zei

Wat leuk en wat jammer dat ik die dag niet kan. Veel plezier, het zal vast heel interessant zijn.

bep zei

test bep