maandag 29 augustus 2011

kacheltje aan en een beginnetje gemaakt

Vanochtend maar eens begonnen met de Little Gathering Roll. Natuurlijk  helemaal gezellig met de houtkachel
aan maar liever had ik de naaimachine buiten op tafel gezet en onder de warme zonnestralen met de stofjes bezig zijn geweest.
Hier een closeupje van de stofjes. 
  Het zijn heerlijke kleine printjes.
Het is een na apertje van een quilt van
hun
Ook een klein updatje van de kleine Juul.
Zij aapt Dodde na en dat is heel goed want Dodde is natuurlijk heel goed opgevoed ( maar niet heus ).
Met  zindelijkheid gaat het steeds beter, het is wel heel erg opletten,maar goed de vooruitgang is ingezet.
Vandaag krijgt zij een tweede prikje.
Nog bijna vergeten te zeggen dat de Fat Eight Club vanmiddag gepost word.
Prettige maandag,
Bep

7 opmerkingen:

Else zei

Jammer dat je niet buiten kunt zitten maar binnen maak je het vast ook gezellig! Je blokjes zijn lief net als die 2 donderstenen (lol) Fijne dag, knuffel Else

Willy zei

Gezellig tafereeltje zowel onder als boven tafel. Mooie blokken en stoffen, die van jou en die van hun!
Fijne warme dag bij de kachel, groetjes

.Antje zei

Ik heb dan wel geen houtkachel, maar wel vanmorgen even de verwarming aan gehad. Tot ik begon met ramen lappen, pfff, gauw de verwarming weer uit.
De kamer is weer tiptop, dus nu lekker bij de tafel zitten freubelen.
Mooie blokken heb je al gemaakt.
Vindt Dodde het wel leuk, zo'n puppy erbij?
Onze Diezel vond de pup van onze dochter, die veel hier was, maar een lastpak.
Ik vind die kleine Juul een schatje.
Maar Dodde ook hoor.
Groetjes, Antje

Lida zei

Ach het monster hier in huis is ook net zo eigenwijs als ze groot is en al doet ze wel wat ik zeg, de baasjes kunnen roepen tot ze een ons wegen, madam gaat haar eigen gang! Maar het ziet er schattig uit die twee! Leuk naäpertje, ik heb ook nog twee rollen liggen, dus ik denk dat ik de foto's even opsla, ter inspiratie! Maar eerst verder aan de Ufo's, er zit schot in! Fijne maandag,
Lida

Yvonne zei

Wat een knusse plaatjes.
Bijna winter....

gr yvonne

GRANNY'S HOUSE zei

Dat ziet er leuk uit en wat een schatje is Juul.

Groetjes
Ines

Beertje Zonn zei

Wat een leuke foto van die 2 hondjes!

Beertje Zonn