woensdag 20 april 2011

de inzendingen van de stitches

In het vorige stofpakketje van de stofjesclub had ik er een stitchje bij gedaan. Mijn vraag was : maak er iets leuks van en wil je dan je foto voor 20 april aan mij doorsturen. Loeki zou dan jureren. Ik heb 2 inzendingen binnen gekregen en het jureren laten we maar voor wat het is.
deze is van Jose
en deze is van Gemma
 Ook heeft Gemma het patroontje van een vorige stofjesclub gemaakt en mij deze foto gestuurd. Gemma maakt zulke gezellige miniquiltjes, jammer dat we niet meer van haar zien.
 
 Ik vind ze alle twee helemaal geweldig en vind het heel fijn dat ze er een quiltje van gemaakt hebben.
 Meides ik stuur jullie vandaag alle twee een gezellig verrassings pakketje.
En dan hier Anna die voor mij de in een heerlijk zomerzonnetje alweer de stofjes voor het Mei pakketje aan het snijden is.
Schrik maar niet ze zijn maar heel eventjes  in de zon geweest.
Prettige woensdag,
Bep

11 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Leuk zijn ze Bep, leer jij Gemma eens even hoe ze een log aanmaakt, kunnen we steds meegenieten van haar creaties, of heeft ze dan geen tijd meer om te quilten?
Geniet vandaag van de heerlijke zonnige dag die voor je ligt, gisteren voelde ik me bijna schuldig dat ik niet hoefde te werken toen ik op mijn fietsje langs s,herens prachtige wegen scheerde.

groetjes, Jeannet

Lida zei

Wat een enige quiltjes, vooral die onderste met de vogeltjes, daar heeft Gemma echt iets heel origineels van gemaakt! Fijne dag,
Lida

Corina zei

Wat een leuke quiltjes hebben ze gemaakt!

bep zei

Gemma is een pareltje, ze weet van mijn stofjes miniquiltjes te maken die een feestje zijn.
Ze quilt liever dan bloggen, Bep

Anoniem zei

Wat een mooie mini quiltjes! Daar krijg je gelijk inspiratie van!
Geniet vandaag van het heerlijke weer,

groetjes Winny

Ria A.-S. zei

Wat zijn ze leuk geworden.
Fijne dag,

Ria

AnitaA zei

Wat een leuke inzendingen ! Erg leuk om te zien wat je met de lapjes van de stoffenclub kan maken.
Groetjes Anita.

Simone zei

Heerlijk! Zo'n werkplek buiten in de zon :)
De quiltjes zijn ook schattig!

Guusje, zei

Wat een leuke quiltjes hebben beide dames gemaakt. Het vogelhuisje vind ik ook erg mooi en geslaagd.

Sabine.v zei

Mega-schoon hoe José en Gemma de stofjes verwerkt hebben. Dat geeft mij gelijk weer inspiratie en de durf om die lapjes te gebruiken. Bedankt om ons te laten meegenieten.

carine zei

Prachtig gedaan van Gemma een award waard!! Ook vind ik het leuk da Ana zo'n mooie werkplaats heeft in het zonnetje. Veel succes verder. Groetjes uit Brugge Carine