maandag 14 maart 2011

updates van mijn hobby

Eigenlijk heb ik zo weinig tijd over voor mijn hobby's zoals het handwerken,wandelen,zwemmen en fotograferen, maar gisteren en vandaag zijn voor mij en mijn twee quilts waar ik aan werk.
De sterrenquilt zit voor 2derde in elkaar en nog 19 sterren maken en de top van mijn tafelkleed van 160/160 is af. De sterren zijn 16/16 cm.
En nu op deze ochtend ligt mijn persoonlijke tuinquilt op tafel om doorgeregen te worden en kan het leuke werkje van  uitpuzzelen wat er allemaal op gaat komen beginnen. Heb je een idee hoe de quiltjes bij mij onstaan. Kun je ook doen, gewoon wat stofjes aan elkaar en dan een beetje spelen met al je vele patroontjes die je waarschijnlijk al op voorraad hebt. Gewoon je eigen design maken, beetje vergroten/verkleinen en je hebt een heel eigen orginele quilt. Ik ga snel weer aan de slag, de tijd is zo weer om.
Het patroontje van de week blijft even nog de patroontjes van
de patroontjes van Lynette
ik heb er nog wel wat.
prettige maandag,
Bep

7 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

heel erg mooi en dan nog zelf onworpen zover ben ik nog niet om dat te doen

quilting Jeannet zei

Mooi sfeervol plaatje zo met die sterrenquilt heb je daar, ik vind hem erg mooi worden zo met dat rood, heb je die sterren nou met de hand gedaan? ja toch ?

groetjes, Jeannet

GRANNY'S HOUSE zei

Het ziet er weer zo gezellig uit bij jou.

Groetjes
Ines

Anna zei

erg mooi weer, vooral die met sterren ;o)

ken je deze vrouw? of website?
http://theamazingquilter.com/

Patty zei

The quilts are really gorgeous!

Guusje, zei

Mooie sterren wordt dit, de rode kleur is er prachtig bij en dan je quiltje in progress leuk hoor dat wordt weer een beautie.

Anoniem zei

Wat een mooie manier om zo de sterren te verwerken. Ik heb er ook nog een aantal liggen, eens denken wat ik ermee wil. Veel plezier met je tuinquilt: ik ben benieuwd naar je vorderingen.