woensdag 15 juli 2009

Braderie en de opknapbeurt boven

Vandaag start Doesburg Binnenste Buiten. Ik doe ook een beetje mee. Bij de winkel buiten zet ik een tafel met uitverkoopspulletjes en binnen zijn de gesneden stofjes met 25% korting te koop. Ook een flink aantal buitenlandse patronen zijn met 50% korting.

Verder gaat de opknapbeurt boven heel gestaag verder. Er komen 2 kamers voor gasten en een grote voor een nieuwe werkkamer.


Hier de tweede kamer die onderhanden wordt genomen.


Zo ziet het er een stuk beter uit!

Prettige dag iedereen, Bep.

5 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat hoor en lees ik Bep ? ga je een B&B beginnen voor quilters ???
Fijne dag !

groetjes, Jeannet

bep zei

Hallo Jeannet,dat is wel een wens,maar eerst alles opknappen,we maken alles maar gebroken wit is toch het makkelijkst,groetjes Bep

Berna zei

Het ziet er inderdaad heel mooi uit die kamers. Lekker fris.
En nu ik je toch "spreek"; heb jij het patroon van Gail Pan waar Simone mee bezig is met die elfjes?

bep zei

Hoi Berna,op de valteep,ik heb het patroon,in de webwinkel staat hij,groetjes Bep

Joyce zei

Hoi Bep, zo dat ziet er gezellig uit!! Fijn dat je oog weer aan de beterende hand is en dat je weer aan heb freubelen bent geslagen.