maandag 4 augustus 2008

Kussen

De "pakjes-meisjes" zullen hier ongetwijfeld iets in herkennen van het pakje van vorig kwartaal. Alleen had Bep het bedoeld als quiltje. ;) Aangezien ik geen idee had, waar ik het zoveelste quiltje neer moest hangen, heb ik er maar een kussen van gemaakt. Een kussen meer of minder op de bank, maakt ook niet uit!

Ik had toevallig laatst voor 40 cent een paar binnenkussens gescoord bij de Intratuin!

Ik ben niet zo van de poppetjes, dus die heb ik maar weg gelaten. Maar het huisje vind ik helemaal super!


4 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, dit is weer een geheel andere uitvoering. Leuk gedaan. Ik heb er wel een quiltje van gemaakt.

Anja.M zei

Hij is erg mooi Simone.

Anoniem zei

Simone, dit is een erg leuk idee!
Misschien ga ik dit ook doen, hoewel ik altijd wel een plekje voor een quiltje vind,...

Anoniem zei

Ik vind dit een heel leuk idee, heel leuk geworden. Ga ik ook doen!!! groetjes Caroline