dinsdag 22 juli 2008

Stilletjes...

Nu Bep met vakantie is, is het hier wel een beetje stilletjes geworden! Dus ik zal maar eens wat laten zien, van de dingen die ik allemaal gemaakt heb van Bep's patronen, pakketjes en stofjes:





De dames die al een tijdje lid zijn van de pakjesclub zullen ongetwijfeld dingen herkennen! Het lavendel-quiltje hebben we vorig jaar op de Pakjesclubdag gemaakt.

Ik heb vanochtend heel hard ramen gezeemd, dus ik ga mezelf belonen met een bezoekje aan Stegeman in Rouveen ;) Kijken of we nog leuke stofjes kunnen scoren!

Momenteel ben ik nog bezig met het pakketje van vorig kwartaal (het quiltje met het huis). Alleen ga ik er een kussen van maken.

Ik zou het leuk vinden als jullie ook eens wat lieten zien! Dus kom maar op die foto's!!!

groetjes, Simone

2 opmerkingen:

jacq zei

leuk! om het allemala zo te zien, ik zal morgen ook eens wat foto's opzoeken.

Annelies zei

Leuk, er zitten inderdaad bekende dingen bij. Er staan op mijn web-log heel wat dingen die ik bij Bep gekocht heb.